Tuesday 26 June 2012

Kenagan Manis ^^ (manis la sangat)


Assalamualaikum kawan2..malam ni aku nk kongsi la skeping gambar yg paling aku rase elok la utk tatapan umum..hahaha..Ini la gmbar kali terakhir dak2 klas berkumpul dngan wajah yg tampan,manis,cantik,ceria dan berbagai lagi la reaksi sperti yg anda semua lihat nih.. Amacam, tiptop x??haha..ini la gambar rakan2 klas aku Dip Kej. Awam Poli Sabak Bernam batch 2009..ntah bile la lagi dpat berkumpul ramai2 cmni..skng sume dah bwak haluan msing2.FB pn jarang on9..biase la..sibuk kan..hahaha..Gambar ini gak la gmbar terakhir kitorang berpijak di Poli 'tercinta' nih..haha (cinta ke?)
akn tetapi,akan ku usahakan juga untuk brtemu rakan2 ku semula..slpas 1thun ke,2thun ke,3thun ke, dan bile2 la..(malas aku nk kite lagi..hahaha)...kt klas aku ad cine,india,dan melayu (baru la 1 Malaysia!!!)..kawan2 ni gak la aku bergaduh,berguling2,bercerite..tpi xde yg berbuat teman hidup la ye..walaupn ramai yg cantik2..tpi spe la aku dimata mereka..haha (merendah diri giler mamat nih)^^ klu ad sape2 yg berkenan dalm gmbar nih..gtau la ak..Insya-Allah aku boleh tolong..percuma..hahaha.. Dan yg kt tengah2 yg pegang anak tu lecturer aku..korang jgn men gilaaa..hahaha..Haish..panjang plak ak berkarang nih..ok la..selamat menatap dan ceria2 selalu!! ^_^ Wassalam..

2 comments:

  1. wahhh bestnyaaaa dah tamat belajar . seronoknyaaa ^^ . so apa perancangan lepas nie ?

    ReplyDelete
  2. uihh..mmg best!!skng dok sabah 3blan jlankan perniagaan skit..tngok dah ok..trun smnanjung plak..haha :)

    ReplyDelete