Sunday 24 June 2012

Bed Time Story..hahaha

Assalamualaikum dan selamat petang kepada para pembaca (kalau selamat malam nnt trus tidur plak..hahaha). Buat pertama kalinye aku meng post pada waktu malam..selalu xdapt jepp,sebab boss ak asik nk pinjam laptop ak nih wat webcam ngn awek die (name aj boss,laptop xbole beli..pirahhhh!) haha..abis la klu boss aku bace...(kisah pulak aku??haha). Tpi tu masalah kecik aje..bgi aku,barang aku, barang orang lain juga..tpi klu nk bini aku , bini orang lain gak...makan kaki la jawabnye..hahaha!!.
xde la..aku bukan nak kedekut ke ap..tpi setelah satu kejadian di mana aku sedang berada di masjid tok Solat Jumaat, tapi boss ak ngn konco2 yg len xpegi..(adeiii..dah ajak pn xnak gak..ape nak jadi laa),
sambung blek cite boss aku xpegi solat jumaat dan melepak la di sebuah restoran dan memggunakan laptop aku..Selesai solat,aku dtng la kt restoran tmpat boss ak tu, dngn muke selambe aj die tnye aku 'wei dib, asal laptop ko xidup?'..pelik ak jadinye..padahal last gne laptop tu die..boleh tnye ak lak..haish..tpi nasib bek la ak nih mat gyver (perasan jap la..hahaha)..aku bukak2 laptop tu..akhirnya, Alhamdulillah..hidup kembali..(hebat x aku??) pastu dak2 tnye 'aik,idup lak laptop ko dib?' dngn selambe  ak ckap 'tu la korang..xsolat jumaat..xde berkat nk bukak laptop ak' hahaha..padan la ngn muke mereka.... Itu saje la kisah aku tok malm nih..dah kol 12.06 a.m dah..sekian Wassalam..selamat malam ^^

No comments:

Post a Comment