Sunday 14 October 2012

Cerita-Cerita Kosong..Kosong Ker???

Bismillahirahmanirrahim.
Assalamualaikum dan salam sejahtera kpada pembaca2 yg dihormati dan dikasihi.. :D
Bagaimana hari2 anda semua? stress? bnyak problem? rasa nk bunuh diri? rasa nk bunuh orang? HAHAHA..harap2 jgn lah berpelakuan sebegitu..seperti kawan saya pernah bagitau.. "Keep Cool & Smile".
Alhamdulillah kerana aku berjaya mengharungi 22hari kursus SHO (Safety&Health Officer)..ramai kenalan yg ak temui..dri Johor ade,dri Melaka ada, dari Perak ad, dari Penang ade, dari Klate pun ad.. MACAM MACAM ADA....HAHAHAA...lawak2..*gelak sorangsorang*
Mula2 pikir lpas abih kursus yg mcm besttt gilerrr tu tamat la segala2 nye...rupa-rupanya tidak la kawannn.. jauh lagi rupenye perjalanan kerjaya bidang SHO ni..kenapa?ingn tahu? aku bole citekan..
Mula2..lpas kursus ni sbnarnye ad exam yg sngt2 penting sbgai  SHO yg berdaftar oleh NIOSH.. Gempak x???hahaha..itu satu..yg mnjadi masalh bagi ak dan orang2 len yg ambil SHO ni la rasenye adalah paper4...HAAAAAAA...takut x?takut x??hahaha..
Camni kisah die..dalam exam tu ada 4paper..Paper 1st, 2nd, 3rd ok la bagi ak dan orang len..rase2 nye..haha.. Sebabnye sume ad dlam buku dan nota2 yg telah diberi..
Tetapi paper 4 ni adalah seperti wat THESIS..susah kan?kan?kan?hahaha. Kne wat presentation kt pegawai2 NIOSH pasal WORKPLACE ASSESSEMENT...parahhhh..agaknye laa..aku pun xlaluinye lagi..hahaha.. tpi mengikut putara..paper 4 ni 20% aj yg lulus mengikut perkitraan tahun2 lepas.. CUAK KAN??hahaha...
Cite die skang ni, aku kne cari keje bidang ak (civil eng) ataupun  SHO ni laa..
DOAKAN AKU BERJAYA YA PEMBACA2 MERANGKAP SAHABAT2 KU.. : )
LUV U ALL..MUAH3X..HAHAA :D

No comments:

Post a Comment